İADE KOŞULLARI
Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde aşağıdaki koşullar dâhilinde iade edebilirsiniz.
İade edeceğiniz ürünün iade edilebilmesi için uyulması gereken koşullar;
- İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
- İade edilecek ürün, teslim alınan şeffaf koruma poşeti açılmadan ve orijinal paketi / kutusu ile geri gönderilmelidir. Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez. Ürün, teslim alındığı haliyle iade edilmelidir.
- Kullanılmış, orijinal kutusu / ambalajı açılmış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.
- Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
- Ürün paketlemesi ürünün orjinal ambalajına ve içindeki ürünlere zarar gelmeyecek şekilde yapılmalıdır
- Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
- Özel istek ve talepler uyarınca üretilen; veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ya da niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan bir ürün söz konusu olduğunda ve genel olarak ürün kullanıldığında ya da kullanılmamış olsa dahi kozmetik, gıda, her türlü kişisel bakım ürünü, DVD, VCD ve kasetler, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri vb ürünler ambalajından çıkarıldığında iade hakkı kullanılamaz.
- Çok Al Az Öde kampanyasından yararlanıp, parçalı ürün iadelerinde kampanya fiyatları bozulur ve iadeler sistem üzerindeki güncel fiyatlar üzerinden yapılır.
- (Üretim hatası olduğu düşünülen ürünler, üretici firmalar tarafından kontrol edilerek iade kararı verilecektir. Kontrol süreci üretici firmalara bağlı olduğu için iade sürecinin sonuçlanması firmaların süreçlerine tabidir.)
- Kargonuzu Teslim Alırken: Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş şekildeki ürünlerin iadesi, ilgili yasa gereği kabul edilmemektedir.
- Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri için “İade Faturası” kesilmelidir aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.
İade etmek istediğiniz ürün bilgisini, sipariş numaranızı ve sebebini iletişim sayfamızdan bize iletmeniz gerekmektedir. Yetkili birim sizinle iletişime geçecektir.
İADE EDECEĞİM ÜRÜN İÇİN KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM?
Ürün / ürünlerden kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde kargo ücreti Parfümania tarafından ödenmekte olup gönderimin Yurtiçi Kargo ile yapılması gerekmektedir.
- Eğer ürün / ürünlerden kaynaklanan bir kusur yoksa gönderi ücreti alıcıya aittir. İade işlemlerinde kargo ücreti kesinti yapılabilmektedir. Kargo ücretleri kesinti yapılırken kampanyasız fiyattan kesinti yapabilir.
İADE ETTİĞİNİZ ÜRÜN BİZE ULAŞTIKTAN SONRA SÜREÇ NASIL İŞLEMEKTEDİR?
- Ürününüz parfümania.com tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, kampanyasi, faturası(*) kontrol edilecektir.
- İade işleminin onaylanması durumunda en geç 10 günlük yasal süre içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.
- İadenizin iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün, adresinize alıcı ödemeli olarak kargo ile gönderilecektir.
* Eğer iade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo bedeli dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir. İade faturası kesilmeyen ve PARFÜMANİA ‘ya ulaştırılmayan iade talepleri gerçekleştirilemeyecektir.
İADE ETTİĞİM ÜRÜNÜN GERİ ÖDEMESİ NE ZAMAN YAPILIR?
- Gönderdiğiniz ürün/ürünler, parfümania.com tarafından iade işleminin onaylanması durumunda en geç 10 günlük yasal süre içinde tarafınıza geri ödenecektir.
- Ödeme şekli “Kredi Kartı” ise; ödemeniz kredi kartınıza yapılacaktır.(Geri Ödemenizin Kredi Kartı Hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir ve gecikmeler yasanabilir. Bu durumlari bankaniz uzerinden takip etmenizi rica ederiz.)
- Ödeme şekli “Kapıda Nakit” ise; IBAN numaranızı iletişim sayfamızdan sipariş no belirterek bize atabilirsiniz.
- Ödeme şekli “Kupon Kodu” ise; yeni bir kupon kodu üretilerek tarafınıza e-posta ile gönderilecektir.
SİPARİŞ İPTALİ
Henüz kargoya teslim edilmemiş olan siparişinizi, “İletişim” sayfasından sipariş iptal talebinizi bize ulaştırarak sağlayabilirsiniz.
- Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 10 gün sürebilir. Bu süreç genel bir uygulama olup, Parfümania’nın müdahale hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
- KAPIDA ÖDEME ile verilen siparişlerde, ürün kargoya verilmemişse iptal ettirebilirsiniz. Ürün kargoya verilmiş ise iptal ettiremezseniz. Kargoyu teslim aldıktan sonra paketi açmadan iade adresimize gönderiniz. Kapıda ödemeli sipariş verip teslim alınmayan siparişlerde Parfümania, ALICI’dan kanuni hak iddia edilebilir.